Klachtenregeling

Bij &Joice doen we er alles aan om onze trainingen en coaching trajecten zorgvuldig en met aandacht uit te voeren. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Laat het ons weten – we nemen elke klacht serieus en zoeken samen naar een passende oplossing.

Wil je de volledige klachtenregeling nalezen? Download hier de meest recente versie in PDF.


Wat kun je doen?

Je kunt een klacht melden via contact@enjoice.nl of direct bij je trainer of coach. We reageren altijd binnen twee werkdagen en streven ernaar om je binnen vijf werkdagen een inhoudelijke terugkoppeling te geven.


En als je er met ons niet uitkomt?

&Joice is aangesloten bij twee beroepsorganisaties met een onafhankelijke klachtencommissie:

  • Gaat het om coaching? Dan kun je terecht bij de klachtenregeling van NOBCO.
  • Gaat het om een training of trainer? Dan kun je terecht bij de klachtencommissie van NOBTRA

De uitkomst van deze commissies is bindend voor &Joice. Uiteraard behandelen we je klacht altijd vertrouwelijk.